چرا همه مردم ساعت مچی هابلوت را انتخاب می کنند ؟

داستان شکل گیری هابلوت

داستان برند هابلوت از سال 1980 میلادی شکل گرفت. جایی که کارلو کروکو از کمپانی ساعت سازی بریل به دلیل رویای خودش که داشتن یک شرکت بزرگ در زمینه ساعت سازی بود خارج شد. کارلو کروکو در ادامه و بعد از خارج شدن از کمپانی بریل موفق به تاسیس شرکت خودش به نام ” ام دی ام ژنو ” شد. شرکت ام دی ام ژنو، خالق ساعت هایی به نام هابلوت بوده است. پس از گذشت 28 سال از تاسیس و تولید محصولات آن، ویتون موئت هنسیصاحب بزرگترین تولید کننده محصولات لوکس یعنی LVMH توانست برند Hublot را از موسس این برند با قیمتی نامشخص خریداری کند.

هابلوت برندی است که از ابتدا سعی در ساخت ساعت هایی خاص و طراحی هایی به خصوص و جذاب داشته و دارد. سیاست آن ها با تغییر صاحبان و مدیران تغییر نکرد. اما با ورود کمپانی LVMH  محصولات این برند دستخوش تغییرات شد. به گونه ای که با گذشت تنها چند سال تئوری ساخت ساعت های مچی هابلوت تغییر کرد.

استفاده از مواد خام گران قیمت یکی از تغییراتی بود که با ورود ویتون موئت هنسی در محصولات به چشم می خورد. همواره در ساعت هایی که امروزه معرفی میشود، طراحی های زیبا و منحصر به فرد بسیار چشم نواز است.

 

انتخاب ست ساعت هابلوت :

یکی از مواردی که این برند دوست داشتنی و محبوب پیاده سازی کرد و تفاوت ریز و جذابی رو با دیگر برند ها ایجاد کرد این بود که اعتقاد داشت در موارد ست لزوما نباید هر دو کاملا شبیه هم باشن و برای اجرای این اعتقاد و الگو یک نمونه ساعت مچی ست هابلوت رو روانه بازار کرده که نه تنها کاملا شبیه هم نبودن بلکه یک تفاوت هایی نیز با هم داشتند، به گونه ای که در نمونه زنونه دور صفحه یا شیشه ساعت مچی نگین کار شده بود در حالی که در نمونه مردونه از این خبرا نبود. اما وقتی در نگاه اول به این ست عروس و داماد نگاه میکردیم نه تنها از جذابیت اون کم نشده بود بلکه به نظر خیلی خواستنی تر هم شده بود و به نوعی یک روش جدید و فوق العاده متفاوت رو ابداع کرده بود. که بعدا برندهایی دیگر نظیر رولکس و ورساچه هم از این امر پیروی کردند و البته اونها هم جواب گرفتن و تونستن با مشتری هاشون به راحتی ارتباط برقرار کنن. ضمنا دوستان عزیز لاطمه بگم میتونید با کلیک روی دکمه زیر همه برندها رو ببینید.